Vejret i juli 2022 

har været tåget, gråt og fugtigt. Kun få dage med sol og sommer. Alligevel fandt jeg lejlighed til nogle gode ture på fjorden og i fjeldet.

En vens ven inviterede på ørredfiskeri ovre på nordlandet. Dejlig tur men med småregn. Ørreder fandt vi ikke men alt for mange torsk. Det er næsten ikke sjovt når de bider så hurtigt og man bare trækker den ene efter den anden i land. Så vi slap dem ud igen hele bundtet.




Jeg har også været været oppe på og rundt om Lille Marlene. Endda flere gange. Jeg kan godt lige klare det hvis jeg får lov at puste og stønne med korte mellemrum på vejen op mens turen på vej ned går helt uden problemer. Jeg må nok se i øjnene at jeg ikke kommer op på Store Marlene før i næste liv.

Men nogle gode billeder har jeg da samlet mig:














Kommentarer

Populære opslag fra denne blog